Споживач

У Держпродспоживслужбі розповіли, що робити, якщо не вірно нараховують плату за газ

За словами начальника управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області станом на 17 серпня 2021 до них надійшло два десятки звернень від сумчан щодо завищених сум у платіжках АТ «СУМИГАЗ» ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» та не врахування переданих споживачами показників лічильників. Всі вони були вирішені на користь споживачів.

«По тих скаргах, які надходять на ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» та АТ «СУМИГАЗ» ми намагаємося виправити ситуацію. Коли ці суб’єкти бачать, що ми прийшли до них на перевірку, вони намагаються врегулювати це питання ще до завершення строку перевірки зі споживачем. І є такі випадки, що споживач пише заяву, що претензії всі задоволені і просить перевірку не проводити. А є такі, що виписуємо припис і відповідні штрафні санкції застосовуємо», – розповів він.

Мешканці області, які вважають неправомірними дії АТ «СУМИГАЗ» та ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» можуть звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області зі скаргою за прикладом що знаходиться за посиланням.

Окрема подяка Wlodek Niedzwied за активну позицію у відстоювані та захисті прав споживачів з зазначених (і не тільки) питань. Також, від імені Головного управліня дякуємо пану Володимиру за розроблений ним шаблон заяви, яким тепер всі споживачі можуть скористатися за наведеним вище посиланям, – пишуть в Держпродспоживслужбі.

Скарга щодо невірного нарахування сплати за газ – Завантажити

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button